Sunday, January 30, 2022

TikTok

Dulu-Dulu mati-mati aku tak nak ada account TikTok. Seram...tengok orang forward video TikTok tu asyik yang menari-nari. Bila dah ada ilmu dah belajar baru tau. Baru la bukak account TikTok. 

Kita memang kena ikut arus perubahan. Dunia tetap akan berubah walaupun kita tak nak berubah. Kita kena pandai manfaatkan teknologi yang ada. Buat yang elok. Yang tak elok jangan la kita ikut. 

Followers aku tak la ramai. Artis dalam gua kan...memang la tak ramai followers. 😂 Kadang-kadang tengok orang punya contents entah apa-apa tapi ramai followers. TikTok ni banyak pantang larang dia. 

Terima kasih pada yang sudi follow aku. You follow I, I follow you back. Ada juga yang aku tak follow back. Bilamana aku tengok account dia private, account dia tak ada video lagi, account dia tak ada info tentang diri dia. Itu memang aku tak follow back. Ada pulak tu kita dah follow back, lepas tu dapat pulak message double meaning. Nak kawan, kawan je la. Aku orang business mesti la aku suka ber networking suka berkawan. Tunggu la aku unfollow korang nanti. Kat TikTok ni bukannya boleh suka-suka follow pastu unfollow. Kena tunggu dulu. Kena berhati-hati pun ye kat TikTok ni. Ada yang menyamar. 

Meh la follow TikTok aku ni. You follow me, I follow you. Gitew! Nanti bila dah ada 1k followers boleh la kita live sama-sama 😁. FB pun jarang buat Live, nak buat Live kat TikTok konon. Baik buat live kat shopee. 😀😀. Pelan-pelan la...nanti kita buat live.

#fantasticfarah
#sweetfarah
#farahkaya

No comments:

Post a Comment