Wednesday, January 19, 2022

Kunjungan Mengejut

Siapa suruh datang mengejut...haaa..kan aku tak ada rumah. Mujur anak aku ada.

Semalam adik aku datang. Aku tak ada rumah sebab aku ada photoshoot. Nasib baik anak sulung aku ada rumah. Dia datang sebab wife dia ada urusan kerja sebenarnya. Kebetulan tempat yang dia jumpa customer tu dekat dengan rumah aku. Jadi, dia singgah la untuk tumpang solat & berehat sekejap. 

Apam Balik Muar

Rupanya dia ada bawak sekali Apam Balik & Mee Siput. Hari tu aku balik Muar tak dapat beli Apam Balik ni. Semalam dia bawak pulak. Sayang adik aku kat kakak dia. Nanti aku cerita apa istimewanya Apam Balik ni...di posting yang lain la pulak. Kalau nak tau, sila la follow la blog aku ni ye! 😁

Mee Siput

Hari tu dia orang datang rumah aku dah bagi Mee Siput mentah. Semalam dia bawak Mee Siput yang dah siap goreng pulak. 

Disebabkan banyak, aku bagi sikit Mee Siput tu kat neighbor aku. Dia orang Muar juga. Jadi, dia pandai la makan. Nak dijadikan cerita memang hari ni aku last urut menantu dia dalam pantang. 

Dilain posting nanti aku pun akan ceritakan pasal Mee Siput ni jugak. Apa lagi, follow la. 😀.

Terima kasih adikku Nazir kerana kedatangan mengejut yang ada buah tangan. Bagi aku mengejut la tapi dia orang memang dah plan sebenarnya tu 😂😂

#fantasticfarah
#sweetfarah
#farahkaya

No comments:

Post a Comment