Friday, January 21, 2022

Photoshoot

Pada 18/1/2022 baru ni aku ada sesi photoshoot. Jadi model untuk business sendiri untuk product sendiri. Nak hire model luar belum mampu lagi. Lagipun aku rasa lebih baik tepek muka aku sendiri, boleh build trust orang kat kita. Anak sendiri pun tak nak jadi model.

Photoshoot ni memang untuk buat profile aku sendiri la. Ini juga adalah salah satu task yang aku perlu buat dalam kelas DiG Circle hari tu. Kira settle dah la hutang aku. Aku la orang terakhir yang menyiapkan task ni.


Disebabkan photoshoot tu aku buat kat studio kawan aku, photographer juga kawan aku & MUA pun wife kepada kawan aku tu, jadi tak ada la dia nak berkira sangat dari segi masa. Dapat la aku tukar beberapa baju. Tapi, penat la weh. 

Amacam? Ok tak? Nampak muda 20 tahun tak? Hahaha....
Ada dekat 300 gambar semuanya tapi tak kan la aku nak share kesemuanya tu.


Ini la product pertama aku, Royale Coffee. Kopi yang berasaskan Kopi Arabica dan diadun bersama ekstrak kurma, delima, madu, kismis & mix berries. Diam tak diam dah setahun lebih ada dipasaran.


Ini adalah sebahagian product yang aku jual kat shopee termasuk la product Royale Coffee tu. Ada banyak lagi sebenarnya. Kalau nak tunjuk semua tak muat meja tu.


Tercapai juga cita-cita aku nak jadi Founder walaupun hanya product kopi. Eh! Ini kopi bukan sebarang kopi tau. Ini kopi premium. Bukan biaa-biasa, bukan kaleng-kaleng. Korang lihat sendiri la bahan-bahan dia dan rasa la sendiri. Kopi ni bukan setakat sedap tapi banyak khasiat.


Ni product ke-2 aku, Famille Body Wash. Alaaa....tak nampak pulak tulisan kat product tu. Ada 2 pewangi, Aqua & Lavender. Masih baru di pasaran. Harga mampu milik ni. Korang memang kena try. ☺



Product Aura Seri ni aku hanya Master Stockist aje, bukan Founder. Founder dia lagi cantik dan hebat dari aku dan dia juga merupakan guru aku. Siapa dia? Datin Ira Ghani & husband beliau Dato' Seri Ibrahim. 


Ni baju teakhir. Ikutkan dah tak nak. Dah penat. Assistant pun dah penat. Tapi kawan aku kata dah alang-alang bawak tu pakai je la. 5x tukar baju la sepanjang sessi photoshoot tu. Nasib baik assistant ok. Anak sendiri ok la...hehehe.



Bersama MUA, Julia. Dia la yang make-up kan aku. Dia pun ada butik pengantin. Memang itu core business dia. Untuk pengantin memang complete package dia ada. Sapa nak kahwin, nak tunang atau yang sewaktu dengannya, boleh la cari Julia.


Photographer, Aidil. Kawan lama ni. Kalau korang nak shoot apa-apa, boleh la panggil kawan aku ni. Harga boleh bincang

#fantasticfarah
#sweetfarah
#farahkaya

No comments:

Post a Comment