Monday, January 1, 2024

Selamat Tahun Baru 2024

Alhamdulillah....pejam celik pejam celik kita kini dah pun berada di tahun 2024. Cepat betul masa berlalu. Tahun 2024 akan menjadi tahun yang lebih mencabar lebih-lebih lagi dalam jihad ekonomi.


Setiap tahun pasti korang buat azam akan? Azam tahun lepas dah tertunai semua ke? Hehehe...Apa pulak azam korang di tahun 2024 ini? 


Aku ni setiap tahun memang ada azam tapi antara aku dengan Allah je tapi tahun ni aku rasa macam nak share. Tapi aku tak share semua. Azam aku yang sebelum-sebelum ni ada yang dah tercapai ada yang belum. Yang belum tu, tiap-tiap tahun aku akan berazam lagi. 

Azam aku yang pertama pada tahun ni - aku nak mendidik masyarakat khususnya orang Islam agar ada kesedaran Takaful & seterusnya mereka memiliki Sijil Takaful at least 1 Sijil setiap seorang. Aku juga nak try capai MDRT pada tahun ini. 


Bagi yang belum ada Takaful, aku sedia berikan khidmat nasihat secara PERCUMA. Boleh PM di sini ye! 🥰 Yang dah ada pun boleh PM. Mungkin  kita boleh berkongsi idea. Bagi aku, selagi aku hidup ia adalah proses belajar. Walaupun dah 10 tahun lebih aku dalam bidang Takaful ni tapi ada banyak lagi yang aku kena belajar. Aku akan belajar & terus belajar. Setiap benda baru yang aku jumpa, itu la belajar.

Azam aku yang kedua - aku nak bimbing seribu insan supaya mereka celik Emas. Aku nak bimbing mereka sebaiknya supaya mereka menjadi Penyimpan Emas yang berjaya & berilmu. 


Bagi yang belum ada account emas ataupun nak tambah lagi satu account emas (sebab ini company milik Bumiputera Islam yang  mempunyai kepatuhan syariah yang ketat), korang boleh daftar di sini.


Daftar PERCUMA saja. Daftar awal tak kalut. Yang penting daftar dulu. Aku janji akan bimbing korang sampai berjaya. Click sini untuk info lanjut tentang emas.


Korang tolong doakan agar aku berjaya capai kedua-duanya azam aku kali ini. Aku  juga doakan korang berjaya capai azam korang. Semoga kita sama-sama berjaya capai azam kita.


#azam2024 #sweetfarah #fantasticfarah #farahkaya

No comments:

Post a Comment