Sunday, January 7, 2024

Kenduri Kesyukuran

Semalam dapat dapat jemputan dari sahabat. Last minute betul dia jemput. Lupa katanya. Sebab majlis dia petang bawak ke malam, so boleh la aku pergi sekejap memandangkan aku pun dah lama betul tak jumpa dia & dah lama tak makan masakan dia 😄. Kawan aku ni masak sedap weh.


Aku tumpang seronok bila tengok business dia makin maju. Semoga business kawan aku ni semakin maju & berjaya. Sebenarnya kenduri Kesyukuran ni bukan sebab buka kedai baru tapi central kitchen dia. Dah 6 bulan beroperasi rupanya. Dia ada cakap dulu. Aku yang lupa. 


Terima kasih chik. Walaupun ko jemput last minute, itu tanda ko masih ingat kat aku 😬

Banyak sebenarnya yang kami nak borakkan tapi tuan rumah busy melayan tetamu yang lain juga. Dia suruh aku datang rumah dia untuk borak sesuatu yang lebih menarik. Project weh project. Hehehe.


Korang kalau rasa-rasa nak buat makan-makan tak kira apa majlis pun korang boleh contact kawan aku ni. No telefon korang boleh refer kat dalam gambar. Dia biasa handle event dari sekecik-kecik event hingga la event yang dihadiri oleh VVIP.

 

#sweetfarah #fantasticfarah #farahkaya 

No comments:

Post a Comment