Sunday, February 11, 2024

Walimatulurus (3)

Walimatulurus yang ke-3 di tahun 2024 (yang aku pergi)

10 February 2024
Dikala orang sibuk pergi bercuti kerana Chinese New Year, aku ada 2 undangan Majlis Perkahwinan.


Yang pertama di Laman Mazmida Klang, wedding anak Dr Fazil & Dr Zalina. Dr Zalina ni trainer RFP. Dia mengajar masa aku training dekat Etiqa. Hingga kini kami still keep in touch. Dia baik orangnya. Tak sombong. Banyak membantu. Banyak membimbing. Jika aku ada kemusykilan tentang RFP aku banyak rujuk kat dia. 


Kat sini terjumpa dengan si Ashraf. Ashraf ni pun sama-sama training RFP dulu. Dia dah tak buat Takaful rupanya. Dia dah buat unit trust. Unit trust apa aku lupa. Tak dapat nak borak panjang dengan dia sebab dia dah nak balik & aku pun dah lapar... 😂
Lepas tu nak kena kejar wedding yang satu lagi.


Sedap-sedap makanan kat sini. Banyak pilihan. Macam biasa aku akan ambik nasi putih. Kat sini ada goreng pisang, kuih muih, bubur pulut hitam, teh tarik, air kopi & macam-macam lagi. Ada kaswi gedik tapi tak jadi nak ambik sebab dah kenyang satu hal...Banyak sangat dah makan yang manis.


Tempat ke-2 walimatulurus di Bukit Jelutong. Ni kawan husband aku masa bujang dulu. Dah 2 orang dah menantu dia. Padahal muda dari husband aku. Bila la agaknya kita orang ni nak terima menantu...hahaha. Ramai kawan-kawan dah bercucu. Kami? Moga anak-anak Kami cepat jodohnya. Tolong doakan ye!

Kat sini dah tak mampu nak makan nasi. Ada ubi rebus & ubi goreng. Aku ambik ubi goreng & nasi impit je. Nak ambik satay pun malas. Husband aku lagi la...minum air je dengan makan kerepek.


Cukup la coretan untuk kali ini berkisarkan dua walimatulurus yang aku hadiri. 

#fantasticfarah
#sweetfarah
#farahkaya





No comments:

Post a Comment