Sunday, November 12, 2023

Convocation Baby @ My Daughter

Tanggal 6 November 2023 (Isnin) merupakan hari istimewa anak perempuan aku. Bertempat di Dewan Tun Abdul Razak & Dewan Merdeka PWTC, berlangsungnya majlis convocation UniKL yang ke-20.


Alhamdulillah, sekian lama dia menunggu, kini dia dah grad. Kesian dia, masa Diploma tak ada convo ceremony. Kecewa dia. Sejurus dia habis belajar, negara dilanda covid. Masa dia sambung degree pun kelas semua online. Aku pujuk dia, "tak apa la, tunggu convo degree je nanti". Dia kata tak sama. Dia nak rasa convo masa Diploma. KPTM ni pun, kenapa tak buat convo. Kolej & university lain semua buat walaupun dah terlewat. 

Nama anak aku sebenarnya, Saidatul Fiqah. Dari kecil memang kami panggil dia baby. Yang bongsu kan. Memang confident dia yang bongsu. 😄😄


Ibubapa mana yang tak bangga melihat kejayaan anaknya. Kini, aku berdoa agar dia memperoleh kerjaya yang diberkati & diredhai seterusnya diberikan jodoh yang baik. Semoga hasrat dia untuk sambung belajar juga akan terlaksana.


Tahniah! Baby. Moga apa yang dipelajari dapat dimanfaatkan masa kerja nanti. Semoga menjadi insan yang berguna di masa hadapan untuk agama, bangsa & negara.


Bila duduk barisan hadapan, memang payah untuk ambik gambar & video. Kami dapat duduk di barisan hadapan kerana husband aku OKU.


Kawan aku ni, anaknya sama course dengan anak aku. Jadi, kami bergambar la untuk kenangan.

Sekian, coretan aku. Terima kasih kerana sudi baca 😍

Note: masa anak 1st & 2nd grad aku tak menulis di blog sebab masa tu kurang aktif menulis.

#fantasticfarah
#sweetfarah
#farahkaya

No comments:

Post a Comment