Wednesday, March 8, 2023

Kisah Dalam Bilik Doktor - 7/3/2023

Aku : Dr, saya ni outdoor person...bole ke lepas ni saya buat aktiviti outdoor?

Doctor : Buat indoor je la ataupun buat sebelah malam.

Aku : Tapi saya dah register viper beach challenge. Macamana tu Dr?

Doctor : Owh! Itu betul-betul tengah panas tu. Boleh la kalau nak buat juga tapi mesti cover muka tu.

Dalam hati aku : hmmm....lepas ni main badminton dengan bowling je la. Kalau nak kayuh kena la kayuh sebelah malam.

Eh! Hiking pun boleh la sebab hiking lebih banyak redup dari panas...dalam hutan kan...susah la nak join run lagi lepas ni. Tapi, bak kata Dr...kalau nak buat juga boleh tapi mesti cover muka.

Begitu la kehidupan. Ada waktu kita sihat ada waktu kita sakit. Ada waktu kita boleh buat semua aktiviti. Ada waktu kita cuma boleh buat aktiviti tertentu je.

#farahkaya #sweetfarah #fantasticfarah




No comments:

Post a Comment