Saturday, March 4, 2023

Broadcast Message

Aku pasti korang kat luar sana pasti biasa terima broadcast message atau korang sendiri pernah hantar broadcast message. Nak hantar broadcast message ni..dua-dua pihak mesti kena save nombor telefon. Kalau salah sorang je save memang tak boleh.

Dulu aku rajin gak hantar broadcast message ni. Now, dah jarang...time constraints 😅

Nak cerita experience aku hantar broadcast message ni...kebanyakannya dikalangan kawan-kawan aku gak...bila aku dah kerap sangat hantar, ada la sorang dua yang pm aku minta nama dia di remove dari list broadcast. Orang macam ni aku memang respect sangat. Yang aku tak respect bila ada yang senyap-senyap unsaved nombor aku. Bila aku tanya dah tak save nombor ke? Terus berubah muka & boleh pulak tanya macamana aku tau. Aku dah boleh nilai jenis orang yang macam ni. 

Aku sendiri pun banyak dapat broadcast message. Tapi aku tak pernah unsaved nombor orang tu ataupun block dia. Kalau aku rasa tak perlu aku delete je. Mana tau dalam banyak-banyak message yang dia orang hantar tu, satu hari nanti akan berguna buat aku. Selagi mana message mereka tidak lucah atau kurang ajar, aku layan je.

#farahkaya
#sweetfarah
#fantasticfarah



No comments:

Post a Comment