Saturday, December 23, 2023

Farewell + Secret Santa + Year End Lunch

Sebenarnya aku tak setuju & tak pernah join pun Secret Santa sebelum ni. Sebab, itu bukan budaya orang Islam. Baru-baru ni department ada buat farewell untuk DGM yang akan bertukar ke department lain. Kami buat sekali dengan jamuan akhir tahun. Aku anggap itu bukan Secret Santa tapi sebagai exchange gift hujung tahun. Layan je la..dah nak pencen kan? 😄


Ok, aku dapat hadiah ni. Berjaya teka sapa yang bagi. Disebabkan aku rasa aku tak perlukannya, aku sedekahkan hadiah tu pada orang lain. 


Rezeki aku juga dapat lucky draw. No. 1 okey. Setiap yang dapat lucky draw kena cabut sendiri nombor. Nasib la dapat nombor berapa. Eh! Lupa pulak nak ambik gambar gambar hadiahnya. It's a coffee mug. Ok, hadiah ni aku simpan 😬😬.

Ini gambar-gambar sekitar majlis. Tak banyak sangat pun. Tak aci, dia orang turun awal & dah berposing-posing. Aku tak dapat nak turun awal sebab boss tengah meeting. Takkan nak tinggalkan dia pulak. 








Ada 2 orang tak ada, Azfar & Ervin. Mereka dah cuti.

All the best to Aiza.

Decorations memang 5 ⭐⭐⭐⭐⭐. Thank you to Zubir & team for their help. Food pun sedap. Alhamdulillah, tak membazir. Tengok la sapa yang order. Eh! Tiber. Farhanna kalau jadi ketua sesuatu event memang tip top. Aku facilitate je. Begitu juga dengan other team. Far kata next year dia nak suruh orang lain pulak yang organize. Ramai je kat situ yang mudah-mudahan yang boleh organize.

#fantasticfarah
#sweetfarah
#farahkaya


No comments:

Post a Comment