Friday, December 10, 2021

Online Shopping - Part II

Ok, kali ni nak share beberapa link yang best lagi yang korang boleh membeli-belah di sini. Aku nak korang support small business.

Masa aku sekeluarga positive covid, kawan aku ada order macam-macam dari dia ni. Sedap-sedap belaka. Aku pun usha la IG dia. Wow! Bukan makanan je sedap tapi creative dan cantik decoration dia. Kalau nak buat surprise delivery pun memang sesuai. Click untuk melihat IG mereka.

Kalau korang nak cari biskut-biskut or cookies homemade yang sedap korang boleh beli kat kedai BISKOOT ni. Biskut dia boleh dikategorikan exclusive gak. So, korang boleh la bagi kat clients and customers korang yang level kayangan tu. 

Kalau korang suka tupperware & barang-barang dapur, korang boleh beli di kedai IZRSHOP 
Don't worry, yang aku recommend kat sini semua trusted seller & service pun bagus.

Haaaa.....ni best. Korang tak payah susah payah keluar untuk bersiap, cari parking & bersesak untuk membeli groceries. Korang shopping je kedai online VILLAGEMART ni. 

Akhir sekali, kedai aku sendiri lah. Sila la shopping kat kedai aku ni FA WOW SHOP
Macam-macam ada. Kalau boleh aku nak letak lagi banyak barang kat dalam kedai aku tu. Ada tak yang sudi nak jadi supply aku?

Nak lagi ke? Cukup la dulu. Korang shopping kat kedai-kedai tu dulu then aku akan share kedai lain pula di kemudian hari. 

HAPPY SHOPPING 🛍🛒

#fantasticfarah
#sweetfarah
#farahkaya

No comments:

Post a Comment