Sunday, December 26, 2021

Kek

Tengahari tadi masa nak keluar pergi kenduri kahwin, nampak seorang lelaki melayu pergi dari rumah ke rumah...macam menjual barang. Bila sampai kat rumah aku dia nak tekan loceng tapi dari dalam kereta husband aku cakap tak ada orang 😁. Lepas tu aku tanya dia jual apa. Jual kek katanya.


Macam-macam perisa ada. Katanya bantu keluarga sebab kena banjir baru-baru ni. Kena kerja usaha lebih lepas kena banjir ni katanya. Dia ada sebut nama 2 tempat yang kena banjir kat Semenyih bila aku tanya Semenyih banjir juga ke? Tapi lupa pulak nama 2 tempat tu. Tak kisah la yang penting dia ada usaha. Kesian tau, pergi dari satu rumah ke satu rumah tengah panas mengerlit.


Asalnya nak beli 1 je tapi lepas dia cakap macam tu, husband aku kata ambik 3 lah. Macam-macam perisa ada. Aku ambik pandan, chocolate & marble strawberry. RM10 je satu. Aku dah rasa yang pandan. Sedap gak. Korang boleh la try. Membeli sambil niat bersedekah. Jangan komen yang lain-lain. Effort dia tu yang aku puji.

Kat kotak kek tu tertulis...Dibuat & Dikilangkan oleh :

Camcy Food Industries
20, Jalan Sri Haneco 1/12
Kawasan Perindustrian Sri Haneco
43500 Semenyih
Selangor Darul Ehsan
Tel : 03-82118947

#fantasticfarah
#sweetfarah
#farahkaya

No comments:

Post a Comment